Onze reactietermijnen
Hoe snel krijgt u antwoord van ons? In onderstaand overzicht ziet u wanneer u een (inhoudelijke) reactie van ons kunt verwachten.
E-mail, brief of formulier
Uw melding wordt binnen drie werkdagen afgehandeld. Lukt dit onverhoopt niet, dan ontvangt u binnen deze termijn een ontvangstbevestiging waarin wordt aangegeven wie uw vraag afhandelt en binnen welke termijn (in de regel is dit binnen 10 werkdagen).
Telefoon
In 80% van alle gevallen beantwoorden wij telefoontjes binnen 30 seconden. Meestal kunnen wij direct antwoord geven op uw vraag, maar het kan voorkomen dat dit niet lukt. In dat geval bellen wij u binnen twee werkdagen terug. Krijgen wij geen contact met u, dan spreken wij uw voicemail in of sturen wij u een e-mail/kaartje met het verzoek om ons weer te bellen.
Webchat
U kunt via onze website rechtstreeks met onze medewerkers chatten. Op maandag tot en met vrijdag krijgt u tussen 08.30 en 17.00 uur binnen een uur een reactie van ons.
U kunt met ons whatsappen via telefoonnummer 06 51 25 40 04. Op maandag tot en met vrijdag krijgt u tussen 08.30 en 17.00 uur binnen een uur een reactie van ons.
Sociale media
Centrada is actief op Facebook, Twitter en LinkedIn. Op Facebook maken wij gebruik van de berichtenservice Messenger. Onze medewerkers reageren tijdens kantooruren doorgaans binnen een uur op uw (chat)bericht.
Calamiteiten
Voor calamiteiten zoals een ernstige storing aan gas-, water- of elektriciteit installatie zijn wij zeven dagen per week 24 uur per dag bereikbaar via telefoonnummer (0320) 239 600.
Buiten kantooruren wordt u doorgeschakeld met een (externe) medewerker. De medewerker gaat na of er inderdaad sprake is van een calamiteit die direct opgelost dient te worden. Bij dringende technische gebreken proberen wij binnen twee uur een vakman ter plaatste te krijgen om het probleem te verhelpen.